czwartek, 15 stycznia 2015

Kardigan



Hej! Dzisiaj znowu będzie post ze zwykłym strojem. Ostatnio w ogóle nie mam czasu, dlatego nie dam rady zrobić żadnego postu do, którego muszę się specjalnie przebierać. Stwierdziłam dzisiaj, że zrobię po prostu zdjęcia w tym w czym jestem ubrana.


Mam na sobie po prostu zwykłą jeansową koszulę z Bershki, skater skirt z Sinsay i sweter z House, który uwielbiam, bo pasuje do wszystkiego i jest bardzo ciepły.


Dodatki mam te co ostatnio, tak jak już pisałam noszę je ciągle. Jeśli podoba wam się mój kolor lakieru, to jest to rimeal z kolekcji Kate i trzyma się tydzień, więc koniecznie go sprawdźcie.



Chcę zrobić takiego bardziej obszernego posta z ulubieńcami, ale potrzebuje na to trochę więcej czasu, a nauczyciele u mnie w szkole stwierdzili,że to idealny czas na wszystkie sprawdziany. Ale mam nadzieję, że następny post to będą już ci ulubińcy. Dajcie znać, czy wy też macie tyle nauki przed wystawieniem ocen.



xoxo Zuza :*

1 komentarz:

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.