piątek, 30 stycznia 2015

Let it snow

Hej,


Dzisiaj mam dla was stylizacje. Nie wiem czemu ostatnio mnie naszło na takie bardziej eleganckie stroje, bo zawsze wolałam ubrać bluzę, czy jakąś bluzkę i iść na szybko do szkoły. Ale ten strój tak mi się podoba, że postanowiłam go tu wrzucić.
Nawet nie wiecie jak ja zazdroszczę tym wszystkim, którzy mają od dzisiaj ferie. Ja w tym roku mam jako ostatnia, ale przynajmniej ja będę się obijać jak wy się będziecie uczyć. Ale nauki teraz tyle, że marzę o wolnym. W każdym razie przynajmniej ze stroju wyglądam jakbym była pilną uczennicą.






/koszula-Zara /sweter-Pull&Bear /spodnie-Pull&Bear /buty-lasocki /

Dajcie znać jak wam minęły ferie lub jakie macie plany

                xoxo Zuza :*

6 komentarzy:

  1. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisanie, zdjęcia... Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ten komentarz, nawet nie wiesz ile motywacji mi on dał, na pewno będę zaglądać na twojego bloga

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, wygląd bloga też jest cudowny :D Stylizacja śliczna, jednak nie w moim guście, pozdrawiam!
    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, mają super klimat :)
    Masz bardzo ładny sweterek.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/100kg.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, "grzeczny" strój :)

    Miłego dnia życzę. :) W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.