wtorek, 27 stycznia 2015

Wishlist for sale


Hej!
Wyprzedaże w pełni, ja już trochę poszalałam, ale zostało mi kilka rzeczy do kupienia, które chciałam już od dawna, ale czekałam z nimi do wyprzedaży, bo nie były mi jakoś pilnie potrzebne.

1) Bluza z Gap'a. Mam jedną bluzę z Gap'a, ale jest rozpinana i teraz chcę kupić sobie taką przez głowę.  Bardzo podoba mi się ta bluza, a ja często chodzę do szkoły w bluzach bo to jest coś, co można szybko ubrać  i jest nam  ciepło, więc na pewno ją wykorzystam.  ->LINK<-


2) Ogrodniczki. Chciałam kupić te ogrodniczki już w lecie, ale w końcu z nich zrezygnowałam, bo stwierdziłam, że za 200zł się nie opłaca. Bo wiem, że nie chodziłą bym w nich za często, a raczej raz za czas.
No, ale teraz jak są za 60zł, to aż szkoda nie brać, jeśli komuś się podobają. ->LINK<-


3) Sukienka. Ostatnio bardzo mi sie podobają takie luźne sukienki, a wszystkie mam takie obcisłe, więc jeśli będzie mój rozmiar, to na pewno ją kupię. Są jeszcze w dwóch innych kolorach, ale ten podoba mi się najbardziej, przez to, że bardzo ożywia. ->LINK<-




4) Przetarte jeansy. Ja mam przetarte jeansy, ale te kosztują 35zł!! Więc aż szkoda nie brać. ->LINK<-





5) Torebka.  Akurat potrzebuję torebki do szkoły i mam nadzieję, że ta będzie dobra, bo jeszcze jej na żywo nie widziałam, ale na internecie wydaje się ok. A jeśli chodzi o wygląd to bardzo mi się podoba. ->LINK<-


Dajcie znać, czy wy już poszaleliście na wyprzedażach i jakie jeszcze macie plany.
            xoxo Zuza :*

2 komentarze:

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.