poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ulubione Rzeczy

Hej! Ponieważ mój poprzedni post z ulubieńcami kosmetycznymi cieszył się dosyć dużym powodzeniem, postanowiłam zrobić coś w stylu niekosmetycznych ulubieńców. Ja jednak wolę nazwę ulubione rzeczy, bo uważam, że nazwa niekosmetyczni ulubieńcy jest trochę naciągana (nikt tak na co dzień nie mówi). Ale kończąc już ten wstęp, przechodzę do ulubieńców.

Zacznę od ubrań. Dla mnie zima = swetry. Ostatnio moim ulubionym swetrem jest sweter  z Pull&Bear i wydaje mi się, że jest z nowej kolekcji, więc wątpię, że będzie na wyprzedażach, ale może znajdziecie go jeszcze w części z nową kolekcją. Jest mega ciepły i pasuje do wszystkiego.



Następna kategoria to będą rzeczy związane z kulturą. I zacznę od książki. Ostatnio przeczytałam książkę KRĄG i mega się wciągnęłam, także chyba kupię następną część. Ja nie przepadam za książkami fantasy, ale ta wyjątkowo mi się spodobała. Nie wiem w sumie jak ją opisać, ale  chyba najbardziej trafne będzie połączenie świata realnego z wymyślonym. Nie będę wam pisać o czym jest, bo zaraz wszystko wypaplam ;)

Muzyka:







Ostatnie miesiące były dla mnie wyjątkowo dobre, więc sama nie wiem czemu słuchałam takiej smutniejszej muzyki, ale  lepiej mi sie przy niej skupić, dlatego też puszczam ją zawsze jak coś robię. Wiem, że szał na Say  Something już był, ale ostatnio nauczyłąm się jej grać na gitarze i moja obsesja powróciła.

Film:
Oglądnęłam ostatnio "Oszukać przeznaczenie 3" i byłam pod wrażeniem. Film mi się bardzo podobał. Nie trzeba oglądać poprzednich części żeby wiedzieć o co chodzi  (są ze sobą połączone, ale tylko ogólnym pomysłem na film, a poza tym nic je nie łączy). Niby jest to horror, ale jak dla mnie to  bardziej thriller. Znowu nie napisze wam o czym on jest, bo wam wszystko wygadam, więc lepiej poczytajcie w internecie.


Dalej przechodzimy do tego co Zuza lubi najbardziej, czyli jedzonka.

Ze słodyczy mam obsesję na After Eight'y i mogę jeść je cały czas


Z picia mam wam do polecenia herbatę, którą ciągle piję, bo jest pyszna. Ja najbardziej lubię herbaty owocowe, więc jest dla mnie idealna.


Dajcie znać jacy są wasi ulubieńcy

             xoxo Zuza :*

1 komentarz:

  1. bardzo miło czytało się wpis, przejrzysty w fajnej kolorystyce, zdjęcia też bardzo fajne, cudowny sweter i ten jego kolor. zazdroszczę CI go ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.