wtorek, 3 marca 2015

Wszystko o moich paznokciach

Hej


Wpadłam na pomysł, żeby zacząć robić posty ze zdobieniami paznokci, bo siedzę w tym temacie od jakiegoś czasu i mega się w to wkręciłam.  Ale najpierw chciałam wam pokazać jakich produktów używam do moich paznokci, a zdobienia pojawią się w następnych postach.

Zacznę może od tego, że ja nie mam problemu z paznokciami (opukać),  więc nie używam do nich jakiś super odżywek ani nic takiego, bo same rosną szybko. Nie inwestuję szczególnie w paznokcie. Pokażę wam  po prostu jakie mam lakiery i  różne pierdoły do paznokci.

1) Lakiery Rimmel


Nr po kolei: 433, 853, 500, 863, 711


440, 315, 320, 391
2)Lakiery z Wibo


25  ,18 ,545,  34
Niestety wydaje mi się,  że te lakiery nie mają numerków

3)Lakiery z eveline


odżywka, 948

4)Lakiery z  Astor


324,  355, 360

5)Lakiery Maybeline


51, 165

Jeśli chodzi o zmywacz to używam najzwyklejszego zmywacza z rossmanna, nic szczególnego, więc nie będziemy się nad tym rozwodzić.


Jedynym pędzelkiem jakiego używam jest wachlarzyk z  Avonu




Napiszcie mi koniecznie jakie są wasze   ulubione lakiery.

                   xoxo Zuza :*

3 komentarze:

  1. moje ulubione lakiery to golden rose, bardzo długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz trudno o dobre lakiery.Świetny post !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo zadowolona z lakierów z FM nawet o tym pisałam u siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.