piątek, 27 lutego 2015

Maska na włosy DIY

Dzisiaj pokażę wam przepis na maskę do włosów, którą ja najbardziej lubię. Ma ona działanie zagęszczające włosy (oczywiście nie oczekujmy cudów). Ale najbardziej lubię w niej to, że  włosy są po niej miękkie i super się rozczesują.



Składniki:
-> 2 łyżki odżywki do włosów
-> 2 łyżki kawy
-> 2 łyżki miodu
-> łyżka oliwy

Kawe parzymy w bardzo małej ilości wody  a następnie mieszamy wszystkie składniki.


Tą smakowicie wyglądającą ciapę nakładamy na włosy. Ja zawszę spinam włosy z maską w koka, można też nałożyć na to reklamówkę żeby lepiej działało.

Ja trzymam maskę na włosach 30 minut, ale oczywiście można trzmać dłużej. Następnie zmywamy maskę z włosów i gotowe.

Jeśli przetestujecie maskę to koniecznie dajcie mi znać jak  na was zadziałała.

                 xoxo Zuza :*

3 komentarze:

  1. Fajny przepis, będę musiała wypróbować! ;)
    Zapraszam na swojego bloga: http://bladezlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ta maska zainteresowała. Na pewną ją wykonam. :)

    Świetny blog i dołączam do obserwatorów. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja taką samą maseczkę/peeling na twarz robiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.