niedziela, 8 lutego 2015

Ulubieńcy stycznia


Wiem, wiem, że jestem chyba najbardziej spóźnioną osobą z ulubieńcami, ale wcześniej nie miałam czasu. Stwierdziłam, że i tak zrobię tego posta, bo mam kilka naprawdę fajnych odkryć.

1)Żel do twarzy z Ziaji, seria liście manuka. Jak dla mnie ma same plusy:  dobrze doczyszcza buzię, ładnie pachnie, delikatnie złuszcza i kosztuje 10zł. Teraz testuję z tej serii również pastę do mycia twarzy i krem, narazie sprawdzają się dobrze, ale jeszcze nie wydaje opinii.


2)Lakier do paznokci z Eveline. Kupiłam go tylko dlatego, że podobał mi się kolor i z żadnej innej firmy nie mogłam znaleźć dokładnie takiego. Nie byłam przekonana, wydawało mi się, że będzie długo schnął i krótko się trzymał. Okazało się zupełnie odwrotnie. A  dodam jeszcze że lakier kosztuje 5 zł.


3)Tusz do rzęs z Avonu. Jest to bardzo pogrubiający tusz i rzęsy wyglądają po nim naprawdę spektakularnie. Po jakiś 8 godzinach delikatnie się osypuje, dlatego jak mam jakieś dłuższe wyjście to używam czegoś innego, ale to i tak nie jest duże osypywanie się, ledwo to widać.


4)Książka. Od kilku lat jestem wielką fanką Dana Browna. Przeczytałam już wszystkie jego książki dawno temu, oprócz tej. O tej dowiedziałam się jakiś miesiąc temu i od  razu musiałam ją kupić, na szczęście nie zawiodłam się. Nie będę wam mówić o czym jest, ale jeśli lubicie trzymające w napięciu książki ze zwrotami akcji i lekką dozą niebezpieczeństwa to serdecznie polecam.


5)Czekolada. Przez ostatni misiąc zjadłam chyba ze 20 czekolad z wedla o smaku malagi. I co najdziwniejsze jeszcze mi się nie znudziła. Oczywiście nie mam żadnego problemu z tym, żeby zjeść całą tabliczkę na raz. Więc jeścli lubicie smak malagi to koniecznie spróbujcie.


Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Dajcie znać jacy byli wasi ulubieńcy i co myślicie o tych produktach.
                  xoxo Zuza :*

4 komentarze:

  1. ja ogólnie lubię produkty do twarzy z ,,ziajki" , podobają mi się Twoi ulubieńcy ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post - bardzo lubię kosmetyki Ziaja .Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No lakiery są super!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.