wtorek, 17 marca 2015

Wishlist

Hej,
Dzisiaj będzie lista rzeczy, które chcę sobie kupić. Od razu na wstępie mówię, że będzie tutaj kilka droższych rzeczy (przynajmniej jak dal mnie), ale zbierałam na  nie od pewnego czasu i po prostu teraz mam zamiar je kupić.

1) Buty.
Odkąd tylko wyszły mega podobają mi się nike thea, ale jakoś szkoda mi było 500zł na buty. W końcu jednak zdecydowałam, że je kupię i dam wam znać czy są warte swojej ceny (mam nadzieję, że tak)


2) Okulary słoneczne.
Ray-Bany były moim marzeniem od dawna, no i w końcu udało mi się na nie nazbierać. Zdecydowałam się na clubmastery, bo ten model najbardziej mi się podoba i uważam, że najbardziej  do mnie pasuje.


3)Kurtka.
Uwielbiam kurtki jeansowe, a na wiosne chodzę w nich do znudzenia. Niestety moja stara kurtka zakończyła swój żywot i stwierdziłam, że muszę mieć nową. LINK.


4)Case na telefon.
Bardzo podobają mi się case z YeahBunny i uwielbiam Starbucksa (tak, wiem, oklepane)



5)  Beauty blender.
Nienawidzę efektu maski na twarzy, dlatego nie używam podkładu prawie wgl, żeby na wszelki wypadek nie przesadzić. Ale podobno beauty blender ma być lekarstwem na całe zło, także zobaczymy.


Dajcie znać co wy chcecie sobie kupić w tym miesiącu
                  xoxo Zuza :*

3 komentarze:

  1. ciekawa lista sama mam w planach okulary i beauty blendera:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne buty jak na zdjeciu, dałam za nie 360 zł !
    są mega wygodne i lekkie, najcudowniejsze buty na świecie :)
    również chciałabym kupic sobie clubmaster'y ale są za drogie,poza tym jedne sprezentowane ray bany aviator w swojej kolekcji mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczne buty jak na zdjeciu, dałam za nie 360 zł !
    są mega wygodne i lekkie, najcudowniejsze buty na świecie :)
    również chciałabym kupic sobie clubmaster'y ale są za drogie,poza tym jedne sprezentowane ray bany aviator w swojej kolekcji mam :D

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.