piątek, 15 maja 2015

Whishlist

Znowu szykują się zakupy. Mam kilka rzeczy na które poluje (zuza-myśliwy:) i dzisiaj pokarzę wam co padnie moim łupem (tematyka łowów ciąg dalszy).

Po długich przemyśleniach stwierdziłam, że kupię wreszcie całe czarne vansy. Zastanawiałam się przez kilka miesięcy nad tym czy one mi się w ogóle podobają. Raz mi się wydawało, że są piękne, raz że zwyczajne i szkoda mi na nie 250zł. Ale w końcu się zdecydowałam.

 

 
Zbliża się lato, a mój strój kąpielowy z tamtego roku jest w stanie tragicznym, więc zakup stroju to siła wyższa. Wybrałam wzór dosyć uniwersalny, bo mam zamiar używać go przez kilka lat. LINK
 
 
 
 Kolejną rzeczą jest torba typu worek. I ja zdaję sobie sprawę z tego, że prawdopodobnie wam się to nie podoba, ale ja naprawdę uważam że jest piękna i mam zamiar w niej chodzić całe wakacje. Dajcie znać co o niej myślicie. LINK.



I to już wszystkie plany zakupowe, wiem, że nie jest tego dużo, ale są to takie bardziej "konkretne" rzeczy. Napiszcie mi co myślicie o tych rzeczach i jaka jest wasza whishlista na najbliższy czas.

                       xoxo Zuza :*
 
 


9 komentarzy:

  1. torba mi się podoba! :) piekna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. co powiesz na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu masz te vansy za 180 zł, oryginalne, też tu zamawiałam ;) https://www.eastend.pl/trampki-vans-authentic-bka

    isabela-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wybory, sama szukam stroju i ten mi się bardzo podoba :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również planuję kupić vansy ;)
    Ten strój kąpielowy jest świetny!

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba petarda!

    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba!

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna torebka! :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.