wtorek, 19 maja 2015

Letnie fryzury 2015 według mnie

Dzisiaj postanowiłam zrobić posta z fryzurami, na nadchodzące lato. Nie mam zamiaru pokazywać wam trendów z wybiegów, bo szczerze mówiąc nie znam się na tym. Pokarzę wam fryzury, w których chętnie bym chodziła lub będę chodzić (jeśli uda mi się taką fryzurę zrobić).
 















Napiszcie mi koniecznie jakie są wasze ulubione fryzury, mam nadzieję, że się czymś od was zainspiruję :) no i mam nadzieję, że wy zainspirowaliście się tym postem :*
                        xoxo Zuza :*

7 komentarzy:

  1. cudowne fryzury wybrałaś :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często związuję dwa koczki po bokach głowy ;)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciągle chodzę w rozpuszczonych lub związanych w wysoki koczek :) Nie mam czasu na kombinowanie ale warkocze to mój must have na ten sezon! Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fryzurki! uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fryzurki świetne, pani z pierwszej fotografii jak dla mnie ma idealną urodę!
    http://nasiulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prześliczne są *-*

    Zapraszam : http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie fryzurki, ostatnia mi się bardzo podoba <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.