środa, 27 maja 2015

Pielęgnacja twarzy

Prawda jest taka że nie używam zbyt wielu kosmetyków, a moja kolorówka to leży i kwiczy. Nie używam prawie żadnych kosmetyków kolorowych na co dzień, jedynie tusz do rzęs. Ale zwracam trochę większą uwagę na pielęgnację. Dzisiaj pokarzę wam jakich kosmetyków pielęgnacyjnych używam codziennie. Od razu mówię, że ja nie mam problemów z cerą prawie wcale, więc nie inwestuje w drogie kosmetyki, bo nie widzę takiej potrzeby.



Oczyszczanie:





Więc tusz (codziennie) i makijaż twarzy (raz na 1000 lat) zmywam najpierw płynem micelarnym z Garniera. Przecieram też nim twarz, nawet jak nie mam na niej makijażu, żeby trochę ją oczyścić.
A raz dziennie (zazwyczaj wieczorem) używam pasty z ziaji liście manuka. Uwielbiam to uczucie po jej użyciu takiej czystej twarzy.

Nawilżanie:



Pharmaceris - intensywny krem odżywczy do twarzy

Nawilżanie ust:



ziaja - oliwkowy balsam do ust, nivea - lip butter carmel cream

Odżywka do rzęs:



Może się już z tym spotkaliście, bo dużo osób polecało tą pomadkę do ust jako odżywkę do rzes. Ja jeszcze nie mam na jej temat wyrobionej opinii, ale cały czas ją testuje.

Mam nadzieję, że post wam się podobał i polećcie mi jakieś inne kosmetyki do twarzy.
               xoxo Zuza :*

3 komentarze:

  1. Też kiedyś używałam alterry do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lip Butter z Nivea jest cudowne. Wyobrażam sobie jak świetnie musi pachnąć twoje, ja miałam malinowe ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty z Ziaji są rewelacyjne! osobiście polecam Ci wypróbować te z Yves Rocher, warto :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.