piątek, 24 kwietnia 2015

Okulary na lato 2015

Hej,
Dzisiaj mam dla was posta z okularami słonecznymi w różnych cenach. Wchodziłam na milion stron i wybrałam takie, które najbardziej mi się podobały w cenach od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Od razu mówię, że to nie są okulary, które kupię, tylko po prostu modele, które mi się podobają.

PIERWSZE OKULARY są może trochę kontrowersyjne, ale o dziwo dużo osób wygląda w nich dobrze. Uważam, że takie okulary nawet do zwykłego stroju dodają pazura.

 
 
DRUGIE OKULARY są trochę bardziej klasyczne, bo czarne, ale mają podobny kształt. Ostatnio kocie okulary bardzo mi się podobają i dlatego kolejna para się tu pojawia.
 
 
KOLEJNE OKULARY (już nie kocie- sukces) to jak ja to nazywam "okulary Harrego Pottera". W tym przypadku już nie każdy wygląda w nich dobrze, ale jeśli komuś w nich do twarzy to wyglądają super.
 
 
 
 NASTĘPNE OKULARY są już dużo droższe, ale na pewno porządniejsze i lepsze dla oka, i znowu pasują do większości twarzy.
 
 
 
OSTATNIE OKULARY to moje ulubione clubmastery, oczywiście nie mogło ich zabraknąć w tym zestawieniu, ale tym razem w panterkowej wersji.
 
 
 
 
Jakie są wasze ulubione okulary na nadchodzące lato, dajcie mi koniecznie znać w komentarzach.
                 xoxo Zuza :*


6 komentarzy:

  1. Wszystkie poza tymi okrągłymi mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podobają właśnie okrągłe! :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwie pary są zdecydowanie najlepsze :) Musze sobie takie zakupić, bo strasznie mi się podobają!
    obserwuję :3

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze są genialne! Sama na nie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze okulary to jest to. Śliczne :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie oprócz dwójki!

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wsze komentarze, zarówno te pozytywne jak i negatywne :* Na każdy komentarz odpowiadam, jeśli wyślecie mi linka do bloga to napewno na niego wejdę.